Oddaja IT zahtevka / prijava napake
Za oddajo zahtevka uporabite ustrezno področje rdeče za napake (BUG), modre za nove funkcionalnosti (FEATURE). Pomembno je, da izberete pravilen tip, saj so zahtevki ločeni po ekipah in se tako takoj usmerijo k pristojnim sodelavcem. Kot prijavitelj boste dodani kot watcher na task in boste obveščeni o vseh spremembah. Za učinkovitejšo obravnavo prosimo, da ob oddaji dodate čim več relevantnih informacij (opis, koraki, posnetki zaslona, povezave).
HelpDesk
Sistemska administracija
Slack, e-pošta, dostopi, oprema, omrežje, VPN …
Support
BI team
Oddaja zahtevka / prijava napake za Retool orodja, GSheets in Tableau reporting. Prošnje za analize rezultatov.
BUG
WordPress
Zajema napake, zaznane na shopih in v /agent sistemu.
BUG
Laravel
RMA, Dashboard, Client Validator, HSB2B, HSStaff, HSSWAT, HSTime, NPS, Refunder.
WordPress
Spletne trgovine (product page, cart, checkout, agent sistem in drugi shop-specific elementi). Odpiranje novih trgovin znotraj HS Plus infrastrukture.
Laravel
Reclamation, Dashboard, Client Validator, HSB2B, HSStaff, HSSWAT, HSTime, NPS, RMA Reports in Refunder.
HSM (HS manager)
User management (WP, HSM), script runs (PP, LP), Profit API, ChatGPT prevodi, upravljanje shared resourcov in footer linkov na WP, Mailing Queen.
Design
Obsega UX/UI in grafično oblikovanje
DevOps
Postavitve infrastrukture, varnostne kopije, izboljšave performančnega stanja, avtomatizacijo procesov in backend podatkovno analitiko.